Server nerebootuje

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Čtvrtek Srpen 10 10:23:51 CEST 2006

Zdravim

mam tady server postaveny na SIS [SiS] 661FX/M661FX/M661MX,
SiS964 [MuTIOL Media IO] (ne nestavel jsem ho, jen zdedil)

A po zadani reboot, system korektne ukonci a v okamziku kdy se ma rebootovat
tak to zamrzne, musim zmacknout reset. Posledni hlaska je "rebooting system".
na jinych systemech se objevi na neviditelne kratkou dobu.

Zkousel jsem instalaci pretahnout na jiny PC (s jinym chipsetem) a tam to
chodi dobre. Problem je nekde se SIS, pripadne v konfiguraci kernelu.

netusite kam se podivat, jak tohle resit?

Diky za nakopnuti

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo