Server nerebootuje

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Srpen 10 10:56:37 CEST 2006

On Thu, Aug 10, 2006 at 10:23:51AM +0200, Petr Zapadlo wrote:
> mam tady server postaveny na SIS [SiS] 661FX/M661FX/M661MX,
> SiS964 [MuTIOL Media IO] (ne nestavel jsem ho, jen zdedil)
>
> A po zadani reboot, system korektne ukonci a v okamziku kdy se ma rebootovat
> tak to zamrzne, musim zmacknout reset. Posledni hlaska je "rebooting system".
> na jinych systemech se objevi na neviditelne kratkou dobu.
>
> Zkousel jsem instalaci pretahnout na jiny PC (s jinym chipsetem) a tam to
> chodi dobre. Problem je nekde se SIS, pripadne v konfiguraci kernelu.
>
> netusite kam se podivat, jak tohle resit?

Dobry den,

mel jsem podobny problem a nekde jsem se dozvedel, ze je treba dat jadru
prametr reboot=bios. V Linuxu mi to slo, ale vzhledem k tomu, ze jsem to
chtel pro QNX, tak to spadlo pod stul;-)
Tak zkuste...

Zdravi Jaroslav Honsa.