USB hub a nefunkcni pripojene zarizeni

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Srpen 10 16:08:54 CEST 2006

On Wed, 9 Aug 2006, František Augusztin wrote:

> Co ale nic nemeni na tom, ze spravanie popisovane p. Karminskim odpoveda
> presne tomuto stavu (USB hub mu nedoda napajanie) . Citat :

Hmm, jenze na tom notebooku ve vidlich to funguje tak, ze hub muze a
nemusi byt napajeny a mys presto funguje a sviti. V linuxu nesviti...

> Mimimalne za pokus to podla mna stoji. Tiez by asi bolo vhodne vidiet vysledok
> lsusb po zapojeni mysky.

Posilal jsem hned v prvnim emailu. Jediny rozdil je, ze se u portu na hubu
objevi, ze je tam "power enable connect" a tim to hasne...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...