Report o nezměnění velikosti/datumu souboru

Pavel Vedral pve na incad.cz
Čtvrtek Srpen 10 16:10:40 CEST 2006

Treba jednou denne v cronu nejaky podobny skriptik :

if [ `find /adresarSAplikaciDochazka/dochazka.log -mtime -1 | wc +l` -eq 0 ]
then
  echo "Asi chcipla dochazka" | mail vladimir na swisscentrum.cz
fi

Jenom tak strilim od boku, na Solarisu.

Pavel