evidence HW a SW

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pátek Srpen 11 11:46:52 CEST 2006

Filip Flajšar napsal(a):
> Dobrý den,
>

> **** Reklama ****
> Správce IT
> www.micos-sw.cz
>

> Mame ho ve skole a fakt super (evidence jak win tak linux) sam si
> projede hw a sw, uklada to v databazi, sítové prvky pomocí snmp i různý majetek (mobily atd...).
> Jsme s tim spokojeni.
>
> S pozdravem
> -- Filip Flajšar

Tak nadsena bych z toho nebyla, ale je pravda ze za 3 roky se hodne
zlepsili. Jenze kvuli tomu musim mit 2 pc vedle sebe,
jeden s linuxem a jeden s widlema - na ten micos. Scanovani linuxu jsem
tim radeji nezkousela.
Na evidenci hw mame jiny program - vlastni, protoze vystupu z micosu se
tak uplne nedalo verit, ale jak rikam,
porad se zlepsuji (a pri kazdem zlepseni neco zase prestane fungovat
;-), znate to)

Na druhou stranu to neni tak drahy sw jako treba AuditPro, ale to uz
jsme asi OT, protoze u obou se jedna o sw pro M$ Win.

--Katerina Bubenickova