Virtualizace na linuxu

zz zz na zz-indigo.homeunix.org
Pátek Srpen 11 23:47:38 CEST 2006

> V popredi mysli mam ted zejmena VMware (free Server 1.0 a ESX) a Xen.
> Je jich spousta dalsich. VMware server tyden testuji bez nejmensich
> problemu, pricemz v uvahu v teto chvili u nas nepripadaji "mission
> critical" servery, spise sitove fce jako ftp, reverzni proxy atd.
> Zajimaji mne vase postrehy, zkusenosti, doporuceni ke konkretnim
> produktum i obecne pri pouziti v produkcnim prostredi zejmena kvuli
> konsolidaci serveru a take z bezpecnostniho hlediska (napr. jedna fce
> na virtualni server)

no vmware je fain osobne by som zvazil ESX ma vykonnejsiu virtualizaciu
a za priplatok alebo v najvyssej verzii failover.

dalsia vyhoda esx je virtualny switch ktory spolu z inteligentnym
switchom (vlany a trunk) dokaze este bezpecnejsie skonsolidovat co
najviac sereverou bez zbytocneho mnozstva sietoviek