WSUS

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Neděle Srpen 13 16:03:19 CEST 2006

> Mam rozbehnuty server WSUS /Windows server update service/. Existuje
> pod Linuxom nejaky soft ktory by dokazal robit resp. zastupit tuto
> sluzbu . Moja predstava Linux server ktory stahuje win upadte a
> klienti win si z neho stahuju update.
wpkg.org

Má to drobný problém - zatím je to lepší spíš k instalaci nových
programů (mám to uděláno tak, že se mi na nový PC automaticky
nainstalují opneoffice, firefox, ...). Problém není, že by to updaty
neumělo, ale zatím je nikdo systematicky nepřipravuje pro tento systém.
Pokud budete přidávat updaty, tak autor je nakloněn spolupráci a určitě
vám vyjde vstříc.A geniální je, že to funguje jak proti sambě, tak
windows serveru. Dokonce by to asi jelo i z CDčka.

Petr