Start Mozilly a jinych aplikaci

Neděle Srpen 13 20:48:26 CEST 2006

On Thu, 10 Aug 2006, David Tlustý wrote:

> Na svem notebooku mam SUSE 9.2 a pri spousteni mozilly mi to spadne a
> vypise toto:
>
> (Gecko:4821): Gdk-CRITICAL **: file gdkdraw.c: line 204
> (gdk_drawable_get_depth): assertion `GDK_IS_DRAWABLE (drawable)'
> failed

Je pravda, že jisté množství podobných hlášek se vyskytuje přirozeně
(následkem toho, že programátoři jsou dobytek), nicméně...

> (Gecko:4821): GLib-GObject-CRITICAL **: file gobject.c: line 1579
> (g_object_unref): assertion `G_IS_OBJECT (object)' failed
> The program 'Gecko' received an X Window System error.
> This probably reflects a bug in the program.
> The error was 'BadPixmap (invalid Pixmap parameter)'.

Tohle už ukazuje na hlubší problém, možná ve formě ulítlého ukazatele.

> (script-fu:5904): LibGimpBase-WARNING **: script-fu: wire_read(): error
> Neoprávněný přístup do paměti (SIGSEGV)

A tohle je už jednoznačná chyba. Příčin může být mnoho, hnijící hardware,
nekompatibilní knihovny... Kdy to naposled fungovalo?