sendmail relay check

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Úterý Srpen 15 13:13:29 CEST 2006

Dobry den,

> 	Pokud chcete radu, ptejte se na korektních místech =>
> sendmail na linux.cz.

jiz jsem tam psal, bohuzel tento list neni moc aktivni.

> Pokud už chcete radu, pošlete všechny potřebné relevantní
> informace... ani sendmail.mc není skutečně to, co v něm máte (chcete říci,
> že je kompletní?:-))

ano je.

> a navíc, jak jistě víte, relaying se v konfiguraci
> sendmailu řídí pomocí jiného souboru... (pokud ho máte podporovaný - což
> máte - viz sendmail.mc, který jste poskytnul)

relaying konfiguruji pomoci relay-domains, kde jsou uvedeny domeny, kterym
delam relay a dal ip stroju, ktere mohou odesilat postu pres meho postaka.

> 	Na začátek se podívejte, zda-li náhodou ve vašem sendmail.mc nemáte
> FEATURE(`accept_unresolvable_domains')dnl...  a jak zacházíte s kontrolou
> delay_check.

tuto feature tam nemam ani zadnou dalsi jinou. sendmail.mc jsem poslal
cely.

> 	Pro jakoukoli další analýzu jste poskytl příliš málo relevantních
> informací.

a jake dalsi mate na mysli?

Marek Barton