extremne dlouha reakce apache

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Srpen 15 18:17:47 CEST 2006

Michal Krajcirovic - konference <mailto:konference na kraja.net> wrote:
> 195.250.148.20/server-status

	To nevypadá podezřele... - tak co říká ps o RSS oblasti? Pokud se zásadně VSS liší od RSS, pak to znamená, že většina pracovního prostoru procesu je odswapovaná (na pásce:-) a tedy zpracování requestu může být skutečně zatíženo velkým zpožděním... a tady nepomůže ani preforking ani podobné finty.

	Já s něčím podobným bojuji dnes a denně jak v Linuxu, tak MS Windows... takové SeaMonkey, které má u mne běžně VSS okolo 150MiB a více, tak i když mají stroje více jak 1GiB RAM, tak jakmile v tomto programu chvíli nepracuji, tak "moderní" swapovací algoritmy jak ve WinXP Prof, tak kernel 2.4. i 2.6. se domnívá, že je to proces, který tolik paměti opravdu nepotřebuje aktivně k práci...:-( - následky si jistě domyslíte.

PS: Ten nápad s DNS je dobrý, ale IMHO by nezpůsoboval tuhnutí ve dvou místech po sobě... - prostě není třeba více DNS dotazů... (= dle mého slepá cesta)