Centos a RAID PCI radic Promise FastTrak100LP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 17 20:53:33 CEST 2006

Dne Thu, Aug 17, 2006 at 05:41:09PM +0200, Horacek Petr napsal:
> Dobry den preji,
>
> dostal jsem mi do rukou starsi stroj FujitsuSiemens s PCI RAID radicem Promise
> FastTrak 100LP, na ktery jsou pripojene dva 40GB disky.
>
> Na linuxcompatible.org jsem tento HW nenasel.
>
> V utilite k radici si necham vytvorit mirrorove array (at sam nebo
> autobuildingem), nabootuju CentOS 4.3 a pri vlastnim rozdeleni disku uvidim
> dva fyzicke disky - hde a hdg.

100LP je soft raid, sice pro nej existuje modul, ktery jej zobrazi v systemu
jako jeden disk, ale priserne zatezuje system a pro RHAS nebo CentOS se bude
muset kompilovat rucne.

Normalne udelejte raid v instalatoru a bude to chodit dobre. Sice ne tak
dobre jako ICH[5-7] od Intelu, ale to se holt neda svitit.

Mimochodem zrovna si tu hraju s ICH7

/dev/md3:
 Timing cached reads:   4952 MB in  2.00 seconds = 2476.94 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  546 MB in  3.00 seconds = 181.72 MB/sec

To jde na raid5 ze 4 SATA disku co?

zdravim
dan