problem se Samba PDC po zmene IP adresy

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Srpen 18 11:33:45 CEST 2006

Miroslav Pragl wrote:
> Se zmenou IP serveru se nemuze zmenit chovani klientu. Zkuste
> dommon/browmon.exe, na 99% je problem v resolvingu.

no jo, jenze my jsme zmanili nejen IP, ale i DNS domenu.
pdc.internal.com -> pdc.firma.com a to je to, co mi trochu kazi naladu.

Browmon.exe je z resource kitu pro W2000?

> Zacal bych zaznamem #dom:DOMENA pro PDC na jednom z klientu

jedine, co jsem nasel, je lmhosts.sam na win klientovi a ten obsahuje
jen "127.0.0.1 hostname", coz asi neni to, co hledam.

> MP

Kazdopadne diky za informace, jdu to zase chvili trapit.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu