Rychlost filesystemu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Srpen 18 17:17:57 CEST 2006

On Fri, 18 Aug 2006, [UTF-8] "Petr \"Qaxi\" KlĂ­ma" wrote:

> Jak jste dělal format ext3 ??

Nechal jsem to na instalatoru.

> Měl jste tam "-j" ? Případně "-O dir_index"?

Ano byl tam journal, myslim ze jeste zkusim ext2 . Nicmene overoval
jsem si jeste detailne ten reiserfs (puvodne jsem to zkousel dost
na rychlo) a dal jsem mu stejnou sadu testu a uz to nevychazelo tak
dobre. Porad byl o neco lepsi nez ext3 ale ukazal se byt pomalejsi
nez vfat..

> Jaky typ dat tam bude ? (1k soubory, 1M soubory , 4M soubory ?

Budou tam soubory radove GB

>     Petr KlĂ­ma

S pozdravem

Daląí informace o konferenci Linux