Pomale vytvareni image

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pondělí Srpen 21 20:33:56 CEST 2006

Mám poťouchlou otázku: ten systém je jinak na síti OK? Mě něco takového
dělalo špatné nastavení switche, který jel na jedné straně 100 Mbit/full
a na druhé dík autoneg na 100 Mbit/half. Rychlost pak kolísala někde
mezi 1 až 10 mbity a nezřídka šla i níž.

IH