Levna grafika pro PCI-E x16, Xorg 7.0.0 (Radeon X300-SE)

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Srpen 21 14:36:05 CEST 2006

On Fri, 18 Aug 2006 10:59:16 +0200, oldfrog <oldfrog na volny.cz> wrote:

>  Potrebuju obycejnou grafiku do PCI-E x16,
>  prevladajici pouziti bude prehravani videa
>  a 2D grafika (sazba textu, Gimp). Mam
>  LCD, TVout nepotrebuju, mozna jedine
>  vystup na dva monitory bych nekdy mohl
>  pouzit.

	Mám pozitivní zkušenosti s nVidia grafikami, momentálně konkrétně s
GeForce 7600GS, což je zřejmě příliš velké dělo, ale slabší grafiky jedou
taky úplně v pohodě. Používám binární ovladače, výstup na CRT, "vícehlavou"
konfiguraci nepoužívám, ale mělo by bez problému fungovat i DVI a dualhead.
Pro PCIe musí být nějaké novější jádro, zřejmě taky půjde i o chipset. Já
mám FC5 a 2.6.16 (tuším), chipset VIA KT890. Binární ovladač je pouze ke
grafické kartě, zbytek je bez úprav z distribuce.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860