cteni hodnot z tcp portu

hondza mbdrzq8jm1wljrwyo1sk na gmail.com
Úterý Srpen 22 11:54:20 CEST 2006

Zdravim

On 2006-08-21; 14:12:33, linux na edoras.cz wrote:
> Potrebuji donutit server, aby poslouchal na nejakem portu a veskera
> data, ktera na tento port prijdou, aby zapsal do souboru.
> Nejprve jsem si myslel ze to vyresim pres xinetd, ale ted kdyz to
> studuju tak si nejsem jisty zda moje uvaha byla spravna. Domnival jsem
> se, ze donutim xinetd server aby poslouchal na portu a pri prichodu
> pozadavku na port aby spustil nejaky bash skript, ktery jen zapise vse
> co dostane na vstup do vystupniho souboru, ale nejak se mi to nedari.
> Lze tohle udelat pres xinetd server? Pripadne existuje nejaka jina cesta
> jak tohoto dosahnout?

Pouzil bych socat (http://www.dest-unreach.org/socat/)

socat -U OPEN:soubor,append,wronly,creat TCP4-LISTEN:port,fork,reuseaddr

kde soubor je jmeno souboru a port cislo portu.

Pokud nechcete, aby obsazoval konzoli, jednoducha modifikace

setsid socat -U OPEN:soubor,append,wronly,creat TCP4-LISTEN:port,fork,reuseaddr >/dev/null 2>&1 &

--
hondza aka "kinderzrout" | GPG key: http://www.hondza.adslink.cz/key.asc
Fingerprint: 31E7 EF56 7280 5C89 75E9 FF9D 010E 175F 7823 CF38