Pripojeni samby k domenovemu serveru s W2003std

Matej Cepl ceplm na seznam.cz
Středa Srpen 23 02:45:04 CEST 2006

Zdenek Janis wrote:
> snazim se rozchodit novy server se sambou, aby uzivatele overoval na
> domenovem serveru (W2003) - delam to poprve a tak trosku tapu, obzvlaste
> kdyz na jinych serverech s redhatem to chodi, ale ty jsem nedelal ja a
> ikdyz jsem okopiroval smb.conf, tak vysledek stale stejne zalostny, viz
> nize vypisy logu.

Akorát jsem včera udělal LPIC-2 takže mám spoustu (asi blbých nápadů):
jednak
http://us3.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/domain-member.html
(omlouvám se, všechna literatura kterou jsem měl byla anglicky, nic českého
nemám k dispozici ani neznám). Samba HOWTO úplně k zešílení často opakuje,
že Domain membership není jenom o "securit=server", ale o machine trust
account pro Sambí server. Máte tohle v pořádku?

A ještě mě zaujalo tohle:

> While processing a TGS request for the target server
> host/server06.bravo, the account SERVER06$@BRAVO.SERVER did not have a
> suitable key for generating a Kerberos ticket (the missing key has an ID
> of 8). The requested etypes were 16.  The accounts available etypes were
> 23  -133  -128  3  1.

Tohle vypadá, že Windows NT mají zapnutého Kerbera -- máte řádně
nainstalované tohle?
http://us3.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/domain-member.html#ads-member

Hezký den,

Matěj

--
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma na jabber.cz

Less is more or less more.
   -- Y_Plentyn on #LinuxGER
      (from fortunes -- I cannot resist :-)