Levna grafika pro PCI-E x16, Xorg 7.0.0 (Radeon X300-SE)

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Středa Srpen 23 11:12:01 CEST 2006

On Wed, 23 Aug 2006, Ctirad Fertr wrote:

> Nejdřív jsem sem chtěl napsat nějaký bonmot, ale kašlu na to. Všechno je
> řečeno v tom textu, na který reagujete.  Přečtěte si o prosím znovu a pak
> ještě 2x.

Nekdy je problem pri pouzivani ATI ovladacu proti aktualnim verzim kernelu
(napriklad posledni ATI ovladace bez drobnych uprav ve zdrojaku toho
jejich wrapperu [1] nefunguji proti 2.6.18-rc4).

[1] http://www.jikos.cz/jikos/dev/fglrx_8.12.26_kernel_2.6.18-rc4.patch

--
JiKos.