DSL v Čechách?

Matej Cepl ceplm na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 24 05:25:52 CEST 2006

pavel wrote:
> No, nejvýhodnější asi Telecom nebude, ale rozdíly nebudou asi největší.
> Modem hlavně musí být ANNEX B, to je asi nejdůležitější, PPPoA i PPPoE
> většinou modemy zvládají, dnes už se ale na nové přípojky dává PPPoE.
> Jinak modemy se daj získat občas "zadara" (v akcích), když se člověk
> upíše třeba na rok.

Díky, kouknul jsem se na ADSL.cz a skutečně to možná nebude Telekom (tedy
Telefónica O2 ;-)), co si vyberu. A modem je PPoE. Uvidíme, zabalím ho
sebou a uvidíme jak dopadnu. :-)

Matěj

--
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma na jabber.cz

The state is the great fictitious entity by which everyone seeks
to live at the expense of everyone else.
      -- Frederick Bastiat