DHCP server na clusteru?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 24 19:37:04 CEST 2006

	Zdravim,

nevite nekdo o nejakem elegantnim zpusobu, jak provozovat DHCP server
(asi ISC dhcpd) na high-availability clusteru? Jde o to, jak mezi ty dva
uzly replikovat tu stavovou konfiguraci. Vsechny dotazy typu "dhcpd cluster"
mi vraceji navody, jak rozjet DHCP server pro vypocetni cluster
bezdiskovych nebo sitove bootovanych uzlu. Ja naopak potrebuju
to dhcpd provozovat _na_ HA clusteru.

	Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |