ALSA a vice zvukovek

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Sobota Srpen 26 02:13:35 CEST 2006

Ahoj,

a jak to mate s ovladaci - mate je zakompilovane nebo jako moduly? Totiz
matne si vzpominam ze pred drahnou dobou jsem mel podobny problem u PC s
vice sitovkami, pokud byly ovladace zakompilovane - proste eth0 a eth1
se nejak divne prohazovaly. Ve chvili kdy jsem je dal jako moduly tak se
mi to chovalo presne podle toho v jakem poradi byl udelany modprobe.

Ale ma pamet je derava jako usta stareho muze (ci jak to rikal Vinetou),
takze mozna placam nesmysly.

t.v.