Levna grafika pro PCI-E x16, Xorg 7.0.0 (Radeon X300-SE)

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Sobota Srpen 26 15:53:47 CEST 2006

Dne 22.8.2006 4:41 Petr Vileta napsal:

> Pokud mohu pridat radu prodejce HW, bez ohledu na pouzity OS...
> Vyhybejte se kartam Sapphire a radeji volte Gigabyte nebo Asus. Chipset je
> stejny, ale zpracovani podstatne mene kvalitni.

Mam uz asi rok (k naproste spokojenosti) prave Sapphire 9600XT (do XT
davaji kvalitnejsi pameti). 3D akcelerace je s ovladacema od ATI
bezproblemova. TV-out  jsem nezkousel ale bracha ho vlinuxu s ATI pouziva

> A druha vec - snazte se koupit karty v provedeni Silent, to znamena bez
> ventilatoru na karte. Kazdy ventilator, i na te nejdrazsi karte, nejpozdeji
> za 12 mesicu zacne delat kraval, pripadne se uplne zadre. Jasne, je to v
> zaruce, ale budete 30 dnu bez grafiky, protoze v te dobe uz se dany typ
> nevyrabi, tak se to posila do zarucni opravny. Takze grafiku jedine s
> obrovskym pasivnim oboustrannym chladicem (vetsinou Zallman).

Tak to s vetrakem potvrzuji: po zhruba roce  půl se jeho hlasitost rapidne
zvetsila - ale dokoupil jsem Arctic-Cooling ATI Silencer 1 a jedine co
slysim je vetrak z chipsetu

Miroslav Žídek
--
 mizi(zavináč)mzidek.net