Debian + postfix

Matej Cepl ceplm na seznam.cz
Sobota Srpen 26 19:33:27 CEST 2006

m.donicova na gmail.com wrote:
> dpkg-reconfigure jsem samozrejme zkousela ale nejak mi nefungovala
> zadna z voleb
>
> Internet site - to zrejme neni to co chci
> Internet with smarthost - vyzkouseno
> Local only - to jen pro lokalni postu

Potřebujete posílat emaily uvnitř Vašeho počítače (mezi jeho více
uživateli)? Pokud ne, tak "local only"; pokud ano, tak pokud dobře rozumím,
co chcete potřebujete "Internet with smarthost" s tím, že smarthost je
firemní SMTP server. Ano, to je celé jenom o posílání pošty, ale sendmail
je (většinou -- případy kdy tomu tak není jsou pro lidi, kdo se nemusí
ptát) pro posílání pošty. Pro její čtení je IMAP4/POP3/něco jiného. Zkuste
jednu z těchto variant, a pak se tady poptejte s případnými problémy, které
máte, zjisíme co musíte udělat ručně s /etc/postfix/main.cf, aby to
fungovalo, jak chcete.

Matěj

--
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma na jabber.cz

In political activity men sail a boundless and bottomless sea;
there is neither harbor for shelter nor floor for anchorage,
neither starting point nor appointed destination.
   -- Michael Oakeshott: Rationalism in Politics