Ještě jedna zámořská otázka

Matej Cepl ceplm na seznam.cz
Nedle Srpen 27 20:08:16 CEST 2006

Dobrý den,

ještě jedna zámořská otázka po české realitě. Když jsem se teď
učil na LPI zkoušky, tak jsem ztrávil spoustu čas nad NFS a NIS
a měl jsem vnitřní pochyby, jestli to ještě někdo vlastně vůbec
používá. Tedy NFS možná ano -- pro zesíťování dohromady několika
serverů, ale NIS? A když jsem si takhle tišel mrmlal pod vousy,
tak se mi někdo pro koho bych pracoval ptal, jestli umím zacházet
s NIS, protože mají tři sta stanic které tím ovládají. Takže se
chci zeptat po české realitě -- používá ještě někdo NIS, nebo už
všichni přešli na LDAP (mám samozřejmě na mysli případy, kdy není
potřeba AD) a na tuhle vykopávku se už zapomnělo, anebo je to
ještě živé?

Hezký den,

Matěj

--
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma na jabber.cz

If Patrick Henry thought that taxation without representation was
bad, he should see how bad it is with representation.

Dal informace o konferenci Linux