CRC chyby na SCSI (knihovna+paska)

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pondělí Srpen 28 16:30:09 CEST 2006

Zdravim vsechny !

Mam tu na radici (Adaptec 29320LP) pripojenou knihovnu (Qualstar) s LTO3
paskou (IBM) a zacaly se mi objevovat CRC chyby pri zapisu. Neni to bohuzel
poprve a uz drive byly (nejen kvuli teto chybe) vymeneny vsechny komponenty
krome serveru, HA a knihovny (dokonce i ta mechanika je fungl nova).
V kernelu (2.6.17.6) mam nastavene logovani (CONFIG_SCSI_LOGGING a
CONFIG_SCSI_CONSTANTS) a kernel chrli do logu kvanta vypisu o chybach, ktere
ale bohuzel neumim analyzovat. Chyba asi vznikala nekde ne strane HA,
protoze nakonec zmizela po zahybani s konektorem SCSI kabelu na jeho strane,
bohuzel z toho nepoznam, jestli je vadny kabel nebo HA. Vymena jednoho i
druheho stoji nezanedbatelne penize, takze bych privital moznost bud vycist
z toho logu nebo cilene otestovat kde chyba je.

Nedokazal by mi nekdo poradit, jak postupovat ?

M. Vancl