DHCP server na clusteru?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Srpen 28 23:58:35 CEST 2006

Slavek Banko wrote:
: Nebylo by řešením nakonfigurovat DHCP server jako "failover"?
: http://www.madboa.com/geek/dhcp-failover/

	Zajimave, mozna vyzkousim. Zatim jsem zakotvil u toho,
ze mam dhcpd.leases na filesystemu sdilenem pres drbd. Testovaci
vypadek to prezilo korektne, uvidime jak to bude pri skutecnem
vypadku :-). DRBD je take dobre proto, ze krome DHCP serveru mam jeste
par dalsich (i kdyz ne tak kritickych) stavovych informaci, jako treba
arpwatch. A pro ty je sdileny FS docela dobrym resenim.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |