Jak vnutit aplikaci jinou verzi knihovny

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Úterý Srpen 29 14:59:01 CEST 2006

Zdravim,
nedavno jsem vyhrabal original CD s linuxovou gamesou Heavy Metal F.A.K.K. 2
(od Loki games), ale po instalaci jsem zjistil, ze hazi segfault v zlib
(verze 1.2.3).  Sehnal jsem starsi verzi zlib (1.1.4) a s ni to chodi, ovsem
problem je, ze fakk2 nahrava libz.so.1, coz je defaultne symlink na
libz.so.1.2.3, ktery kdyz nahradim linkem na libz.so.1.1.4, tak zaroven budou
i ostatni aplikace pouzivat tuto starou verzi, coz pochopitelne nechci.

Takze otazka zni, jak rict nejake binarce aby nacitala jinou verzi knihovny
nez jak je slinkovana? A instalovat to do chrootu opravdu nechci, prijde mi
zbytecny zabrat nekolik stovek MB jenom kvuli jedinemu symlinku :o)

Jinak OS je aktualni Debian testing, stara zlib je tusim jeste z woodyho.

Diky za nakopnuti
Mixi