cteni hodnot z tcp portu

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Středa Srpen 30 10:00:43 CEST 2006

linux na edoras.cz wrote:
% Dobry den
%
% Potrebuji donutit server, aby poslouchal na nejakem portu a veskera
% data, ktera na tento port prijdou, aby zapsal do souboru.
% Nejprve jsem si myslel ze to vyresim pres xinetd, ale ted kdyz to
% studuju tak si nejsem jisty zda moje uvaha byla spravna. Domnival jsem
% se, ze donutim xinetd server aby poslouchal na portu a pri prichodu
% pozadavku na port aby spustil nejaky bash skript, ktery jen zapise vse
% co dostane na vstup do vystupniho souboru, ale nejak se mi to nedari.
% Lze tohle udelat pres xinetd server? Pripadne existuje nejaka jina cesta
% jak tohoto dosahnout?

man nc

The nc (or netcat) utility is used for just about anything under the sun
involving TCP or UDP.  It can open TCP connections, send UDP packets, listen
on arbitrary TCP and UDP ports, do port scanning, and source routing.  Unlike
telnet(1), nc scripts nicely, and separates error mes- sages onto standard
error instead of sending them to standard output, as telnet(1) does with
some.

--mm                                                            Michael Mráka