OT: prodam WiFi kartu Z-Com XI-626 a modem US Robotics Courier V. Everything

Mgr. Jaroslav Filip filip na filja.com
Středa Srpen 30 10:52:29 CEST 2006

Ahoj,

omlouvam se, ze sem zasilam soukromou inzerci, ale oboji jsem pouzival s
uspechem na linuxu a tak mozna bude zajem:

1) Prodam WiFi kartu Z-Com XI-626 PCI.IEEE 802.11b;11, 5.5, 2, 1
Mbps;konektor SMA reverzni;PCI rozhrani. Jak jsem se docetl, mela by jit
v linuxu prepnout do modu AP .... ja to ale nezkousel.
2) Prodam externi modem US Robotics Courier V. Everything. Dual Standard
V.34 Fax with V.32 bis, V90. Faxovaci tridy Class 1, Clas 2.0. Pouzival
jsem jej na fax serveru a na pevnych analogovych linkach jako "leased line".

Cena je domluvou. V pripade zajmu me kontaktujte na mailove adrese.

JaFi