Kyocera 5020

CZ_Slime slime.linux na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 31 11:13:27 CEST 2006

Zdravím,

Máme v kanceláři výše zmíněný model, připojena je RJ45 na Wifi AP Asus
WL500g a přistupuje se na ni jen z NB.
Ze stanic s Win není problém, tiskne perfektně, jen u stanic s linuxem
tiskne před každou tiskovou ůlohou vyjede stránka sjedním řádkem:
RGBL2,0;RGBL1,0;RGBL0,0;HUE0,0;HUE5,0; .... atd. Vypadá to že se snaží
tak poslat nějaké nastavení z ppd souboru, v nastavení tiskárny ani na
tiskárně samotné se neprováděli žádné dodatečné vyvážení barev, vše
zůstalo v default. Rád bych se toho tisknutí "prázdných" stránek zbavil.
Po této stránce normálně vytiskne co potřebuji. Dřív jsme tu měli 1800+
a u té to neblblo (také je to jen ČB tiskárna) Google také neporadil.
Zkoušel jsem i CUPS 1.3svn, ale výsledek stejný.
Setkali jste se s tím?
Případně můžete mě popostrčit nějakým směrem, mě nápady pomalu docházejí.
Dekuji.