quota

jirka mikrosvet na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 31 16:08:39 CEST 2006

Ahoj,
prosim o radu ke quote, neco delam spatne, ale nevim co.
Mam jadro 2.6.8-3-686 a v adr /boot dam grep CONFIG_QUOTA
config-2.6.8-3-686 vypise
CONFIG_QUOTA=y
CONFIG_QUOTACTL=y
zde si myslim ,ze mam pro quotu v jadre podporu, nekde uvade jeste
CONFIG_QFMT_V2=y
nainstaloval jsem quotu aptitude install quota, myslim, ze to jsou
vsechny soubory, ktere staci, aby quota bezela
nastaveni quoty do adresare /home
/etc/fstab dopisi
/dev/hda1 /home ext3 defaults,usrquota 1 3   - nalezeno na internetu
dale zadam prikaz - nalezeno na internetu
quotacheck -vgm /home    - me tento prikaz napise chybu
   mount point (or device) /home not fount
prosim proc ho nenalezl /home ?
do adresare /home  mi ukazuje samba

Prosim co jsem  udelal za chybu ?

Pokud se snazim  udelat  quota.user v adresari /home nenabehne mi KDE,
jedine, kdyz quotu odinstaluji.

Velice moc dekuji za kazdou radu