Distribuce s Lokiwall

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Pátek Prosinec 1 12:37:50 CET 2006

Karel Salavec píše v Po 27. 11. 2006 v 09:56 +0100:

> Nevylucuji, ze jsem dokumentaci nepochopil zcela presne, ale ...
> Muj hlavni problem je v tom, ze v DMZ onoho zakaznika jsou servery poskytujici
> radu sluzeb. A ony sluzby maji byt pristupne pres oba providery. Coz, IMHO
> dle dokumentace, shorewall neumi.
Problém bude IMHO hlouběji. Pokud máte v DMZ nějaké veřejné IP, budou
tyto routovány vždy přes poskytovatele, který vám je dodal. Pokud
vypadne spojení, zadrhne se to již po cestě. Musel byste mít rozsahy
dva, na každém stroji v DMZ dvě adresy z každého rozsahu a pak možná
můžete začít řešit, jak to rozdělit.

> Pokud se mylim, pak prosim o korekci.
Rádo se stalo :-)

Pavel Lisý