Funkcnost mailing listu / nntp gw

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Sobota Prosinec 2 07:31:39 CET 2006

> 	Bohuzel ne :-( Posilal jsem dnes mail, server na kterem bezi tato
> konference ma HW problemy (krome toho ze nestiha zvysene mnozstvi spamu
> v poslednich dvou mesicich).
Tyhle potize maji ted vsichni provideri a/nebo poskytovatele mailovych sluzeb.
U nas jsme byli nuceni nasadit dokonce hw reseni proti wormum, jiank se to
nedalo dost dobre zvladnout.

> 	Planuju linux.cz prehodit na lepsi mailserver (asi postfix)
> a tim i listserver (asi GNU mailman), chtel bych to delat nekdy pristi
> tyden, ale nevim jak budu mit cas.

Neco mi rika, ze zmena na postfix (a mailman) - pokud zustane zachovan princip
otevrene konference - celkem spolehlive k nicemu nebude. Postfix je z mych
zkusenosti pod naporem suverenne nejpomalejsi postak. A pokud se mu povoli
takove veco jako overovani adresy odesilatele, tak je ochotny i sam sebe
zastrelit.

--
Zdenek Mazanec
http://mandrivauser.cz