problem z cadsoft eagle.

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Úterý Prosinec 5 05:55:18 CET 2006

dobry den.

Mam problem z programom eagle od cadsoft. a to dost kuriozny problem.
program je dodavany ako binarka z niektorimy kniznicamy prilinkovanymi
dinamycky a z inimy staticky. staticky je konkretne prilinkovana
kniznica QT (komercna licencia).

moj problem: na jednom stroji mi funhuje uplne korektne na druhom mi
nejdu ziadne menu a comboboxy (pomocou skratiek program ovladat ide a
funguje) ale ja vsetky skratky nepoznam a niektore volby ich ani nemaju.

na oboch pocitacoch je nainstalovane gentoo z trocha inimy USE flags.
stroj ktory ma problemy pouziva tieto:
USE="x86 3dnow X alsa apache2 apm ax25 berkdb bitmap-fonts bluetooth
bzip2 cdr cdrom chroot cle266 cli cracklib cross crypt css cups devfs26
dga directfb divx divx4linux dlloader dpms dri dts dv dvd dvdread eds
elibc_glibc emboss encode esd fbcon ffmpeg firefox foomaticdb gdbm gif
gimp gimpprint glut glx gmedia gnome gpm gstreamer gtk gtk2 iconv imlib
input_devices_evdev input_devices_keyboard input_devices_mouse isdnlog
jpeg kernel_linux lame libg++ libwww lzw mad mikmod mmx mng mod motif
mp3 mp4live mpeg mplayer mythtv ncurses nls nptl nptlonly nsplugin ogg
opengl openssh openssl oss pam parse-clocks pcre pda pdf pdfkit perl png
posix ppds pppd python qt3 qt4 quicktime readline realmedia reflection
scanner scp screen sdl session smartcard sox spell spl ssl t1lib tcltk
tcpd tk truetype truetype-fonts type1 type1-fonts udev unichrome unicode
userland_GNU utf8 v4l v4l2 vcd via video_cards_v4l video_cards_via
videos vorbis win32codecs wmp xext xml xorg xscreensaver xv xvid xvmc zlib"

ten druhy dodam neskor nemozem sa knemu teraz dostat.

dalsi rozdiel je ten ze stroj kde to funguje je za proxy takze sa mu
portages synchronizuju iba pomocou emerge-werbsync problematicky ma
synchronizaciu plnohodnotnu.

neviete kde moze byt problem? kniznice ktore su k danemu programu
prilinkovane maju rovnake useflags.

poslednym rozdielom je procesor. fungujuci je pentium4 problematicky
Via-C3-2. problemy boly (ale aktualne neviem ci este su) aj na mojom NTB
z Intel Pentium II

A pomoc dakujem Marek Blasko