Re: KDE, archív ZIP a chybná diakritika v názvech souborů

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Prosinec 5 11:30:30 CET 2006

2006/12/5, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz>:

> Jestli si dobre vzpominam, tak si Libor Forst stezoval, ze v zadnem RFC
> neni napsano, jak pouzit diakritiku v nazvu attachementu.
>
> -- Dalibor Straka

Abychom si rozumněli. Ty přílohy (názvy souborů) měli správnou
diakritiku. Ale když jsem si nechal poslat ten zip, tak v něm to bylo
blbě. Moje laická představa, jak se to asi dělá je následující. Někde
je nějaký server, kde jsou ty schránky, asi běží na linuxu. Když
zmáčknu to tlačítko "Stáhnout všechny přílohy", server všechny přílohy
uloží na disk, zazipuje je a pošle je.
No a protože věřím, že na centrum.cz jsou určitě znalejší uživatelé
linuxu než já a taky to nepřeprali, tak to asi přeprat nejde a budu
muset holt ty soubory před zazipováním (stále se bavíme o tom, jak
zazipovat soubory s diakritikou tak, aby se to správně rozbalilo jak v
linuxu tak ve windows) přejmenovat tak, aby tam diakritika nebyla.

Tom

--
S pozdravem
Tomáš Krbec