Kompilace ovladacu T-mobile 4G pcmcia karty (FC5)

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Prosinec 5 14:17:22 CET 2006

On Mon, 4 Dec 2006, Jiri Kosina wrote:

> Uz mi ten problem nekdo take reportoval, bohuzel uz jsem kartu vratil
> T-Mobilu (mel jsem ji zatim pujcenou jen na 3 dny), takze uz to moc
> nemuzu ladit.

Tak zda se, ze pricina problemu je v tom, ze ja jsem mel pujcenou od
T-Mobile tu 1.9GHz-only kartu, kdezto ta obojetna (1.9GHz a 872Mhz) se
chova trochu jinak; lepe receno dost nestandardne (*) - autori puvodniho
driveru mi potvrdili, ze se jedna o nestandardni chovani, ktere predtim
nevideli.

Zda se, ze LCP frames z ni lezou rozkouskovane po jednotlivych bajtech,
kazdy s vlastni hlavickou, misto toho aby vylezl jeden LCP packet
obsahujici vsechna data.

--
Jiri Kosina