Re: Zaloha vetsího mnozstvi dat

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na mu-st.cz
Středa Prosinec 6 11:10:56 CET 2006

Ahoj,

berte v uvahu take to, ze paskova mechanika je spise urcena na zalohovani (dennimu, apod) nez na archivaci.

Za 5-10 let se vam totiz muze stat, ze paskova mechanika odejde, budete si chtit koupit novou a nekoupite ji, protoze se uz nebude delat (a jeste  dojde k nejake generacni obmene, treba misto DLT se bude pouzivat LTO nebo neco dalsiho) a budete mit problem s tim, kde tu pasku precist.

Nemluve  o tom, ze  stara verze software k zalohovani nemusi  treba jit nainstalovat na novy pc a novou verzi os (to ale plati spis o komercnim sw).

R.Ulc