problem z cadsoft eagle.

Jan Otte jan.otte na logicacmg.com
Středa Prosinec 6 11:50:50 CET 2006

On Wed, Dec 06, 2006 at 08:18:20AM +0100, Lubor Kacian wrote:
> Dňa Utorok 05 December 2006 05:55 Marek Blasko napísal:

> Sorry, ale neda mi nereagovat :
> Takyto vytvor by som sa hambil pustit do sveta a este sa aj podpisat.

Sorry, ale neda mi nereagovat :

Jak vite ze to neni licence issue?
Tvurce eagle pouziva knihovnu X pod komercni licenci -- ma ji koupenou
na pouziti ve svem programu. Knihovna v teto verzi s touto
funkcionalitou neni k dispozici verejne.

Tim ze ji staticky slinkuje ji jednak doda uzivateli jednak se vyhne
problemu s narcemin ze ji distribuuje dal (ve forme .so)

Navic, co kdyz ji dostal po koupi pouze ve staticke podobe? Pak ji muze
linkovat pouze staticky.

Takze ma knihovnu se kterou se musi linkovat staticky. Staticke
linkovani takoveto knihovny ale nijak nevyzaduje aby linkoval staticky i
verejne dostupne knihovny -- napr. libc a podobne.

Dodava tedy binarku ktera je staticky slinkovana s knihovnou X a
dynamicky se systemovymi knihovnami.

Kde je problem?

Jak byste to vyresil Vy abyste to mohl podepsat?

Muzete mi napsat za co byste se v tomto pripade stydel? Mozna mi neco
unika a rad bych se dozvedel co.

Dekuji,
Honza

This e-mail and any attachment is for authorised use by the intended recipient(s) only. It may contain proprietary material, confidential information and/or be subject to legal privilege. It should not be copied, disclosed to, retained or used by, any other party. If you are not an intended recipient then please promptly delete this e-mail and any attachment and all copies and inform the sender. Thank you.