kamera versus kdegraphics

Petr Uzel petr.uzel na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 7 10:36:38 CET 2006

Dne čtvrtek 07 prosinec 2006 08:35 Petr Zapadlo napsal(a):
> Zdravim
>

> pokousim naistalovat program kamera pro praci s fotakem v kde-3.5.5
> Delam to na gentoo a ten mi vyhazuje ze balik kamera je blokovan balikem
> kdegraphics
> [blocks B     ] =kde-base/kdegraphics-3.5* (is blocking
> kde-base/kamera-3.5.5) [ebuild  N    ] kde-base/kamera-3.5.5
> USE="arts -debug -kdeenablefinal -kdehiddenvisibility -xinerama" 0 kB
>

> Jak z toho ven?
>
> jsou ty baliky vzajemne "zamenne", nebo je to nejaka chyba v gentoo?

Dobry den,
mozna se pletu, ale program kamera by podle me mel byt soucasti baliku
kdegraphics (pravdepodobne zavisi na nastavenem flagu "gphoto2").
Podobnym problemum (s blokovanim KDE programu) obecne lze predejit prechodem
na "KDE split ebuilds". Vice na
http://www.gentoo.org/doc/en/kde-split-ebuilds.xml

Hezky den
--