Archivace dat na DVD

Pátek Prosinec 8 20:50:57 CET 2006

On Mon, 4 Dec 2006, Martin Kamín wrote:

> A nebojíte se, že se nepřečte jediný sektor na DVD č. 8 a nepodari se to
> cele obnovit? Radeji bych daval vice malych souboru. Tar a jeden archív
> přes všechny mi přijde jako velké riziko nebo se pletu?

Samotný tar není takový problém. Ten se dokáže poměrně dobře
zotavit...tedy pokud dokážete přečíst zbytek toho souboru za chybným
sektorem. Potíž vzniká v případě, že komprimovaný jako jeden dlouhý štrůdl
dat.

A při 8 DVD by už možná šlo přidat ještě DVD č. 9 (případně 10) a udělat
z nich RAID 5 (případně 6). :)