problem s ipw3945

Tomas Kouba tomas na jikos.cz
Neděle Prosinec 10 11:56:54 CET 2006

Pavel Pivonka wrote:
> Ahoj,
> pouzivam Ubuntu 6.10.
Zdravim,
ja mam tenhle modul z dag repository k FC6, takze detaily se mohou lisit.
> Zkompiloval jsem distribucni kernel 2.6.17.13. Vse
> je OK, jen nemohu roozchodit wifinu. Je v tom ta centrinova ABG. Používá
> se na to ipw3945. Vím, ze nekam musim nakopirovat ten firmware, ale
> nevim kam presne. Doufal jsem, ze si to prectu v logu, pri pokusu o
> zavedeni modulu. Bohuzel jsem to tam nenasel.

Jen modul nestaci potrebujete jeste firmware a userlandoveho daemona
ipw3945d (viz nize).
Misto pro firmware je (aspon u me) /lib/firmware/ipw3945.ucode
> Jeste bych rad dodal, ze chci (pokud to bude mozne) pouzit moduly z
> kernelu a nekompilovat to cele a od intelu pouzit jen ten fw.
>
> Na consoli jsem videl toto
> modprobe ipw3945
> sh: /sbin/ipw3945d-2.6.17.13-ubuntu1: not found
> FATAL: Error running install command for ipw3945
> root na kacka-laptop:~#

Kouknete do /etc/modprobe.conf. Vypada to, ze v ramci zavadeni modulu se
prave snazi i o nastartovani
toho daemona ipw3945d a vy ho tam bud nemate nebo se nejmenuje
ocekavanym jmenem.

--
Tomas Kouba