spamass-milter a autentizovani uzivatele

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Prosinec 11 10:24:17 CET 2006

On Thu, 7 Dec 2006, Dalibor Straka wrote:

> http://wiki.apache.org/spamassassin/DynablockIssues
> (postfix) http://www200.pair.com/mecham/spam/bypassing.html
> Take jsem to schanel, ale nakonec nepouzil.

Nu, neni to ono. Ti autentizovani uzivatele se pokazde pripojuji z jine
adresy. Obecne z jakekoliv.

Ale i tak diky.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...