prepaleni DVD

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Prosinec 11 10:59:54 CET 2006

Zdravim,

  dostal se mi do rukou DVD disk, ktery nebyl chraneny. Kopie probehla
takto:

cat /dev/hdd > moje_dvd.iso

Vypaleni takto:

growisofs -dvd-compat -Z /dev/dvd=image.iso

a vsechno funguje jak ma. Nicmene kdyz to nekdo palil s -volid, tak tam
nechal nejake defaultni a mi se to nelibi.

Nicmene postup:

mount -o loop -t udf moje_dvd.iso /mnt/loop
mkisofs -dvd-video -volid "Novy volume id" -o moje_nove_dvd.iso /mnt/loop

nefunguje, protoze mkisofs zahlasi:

The pad was 1882 for file VIDEO_TS.BUP
The pad was 41 for file VIDEO_TS.IFO
mkisofs: Implementation botch. Video pad for file VIDEO_TS.VOB is -6
mkisofs: Either the *.IFO file is bad or you found a mkisofs bug.

Netusite nekdo, jak jednoduse udelat kopii dvd a pritom zmenit volid?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...