OT: hladam elektroniku z disku Maxtor, 92049U6

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Prosinec 11 11:03:54 CET 2006

Zdravim,

nevala sa niekomu doma disk Maxtor 20GB, 20GB, model 92049U6 ? Moze byt
aj so zlymi sektormi, pripadne len elektronika. Pred rokom mi odisiel
zdroj, zobral so sebou vsetko v pocitaci a stale ho nemozem zohnat. Z
neho by som chcel dostat jedno iso (moja MR hlavy). Za vyhodenie par
tisic v specializovanej firme na obnovu to iso ale nestoji.

dakujem...
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises