Jak se připojit k bezdrátové síti?

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Prosinec 11 16:30:13 CET 2006

Dne Sat, 9 Dec 2006 11:33:59 +0100
Pavel Kraus <pavel.kraus na matfyz.cz> napsal(a):

> Pavel Kankovsky teithant o Re: Jak se připojit k bezdrátové síti?:

> Nevím. Pokud ano, dá se na to nějak připojit s linuxem?

Aha, ono to skoro tak vypada, jako ze to je od IE (podobne dialogove
okno). Ale neni. Tady:

http://www.eduroam.cz/doku.php?id=cs:uzivatel:sw:uvod

je to vcelku srozumitelne popisovano. Na Debianu to vypada tak, ze
zapisete prislusnou sekci do wpa_supplicant.conf a pak, kdyz pres ifup
nahodite rozhrani, se rozbehne wpa_supplicant a zaridi autorizaci vuci
Radius serveru.

Pokud chcete vedet, proc/na cem se to slozi, pustte wpa_supplicant na
popredi (debug), nebo wpa_cli a status.

Pokud mate ipw2200 sitovku (resp. tu, ke ktere je tenhle modul), bylo
by zahodno mit rozumne novy firmware.

Vaclav Stepan