Jak spojit ogg vorbis?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Prosinec 12 10:00:07 CET 2006

> cat sice spraskne nekolik souboru do jednoho, ale vysledek nema
> spravny format. Jsou tam prinejmensim ponechany hlavicky.

Zajisté jsou ponechány, ale jestli mne zrak nešálí a paměť neklame,
standard soubory sestávající se z více streamů (každý se svými vlastními
hlavičkami) povoluje; ostatně, mnohá internetová rádia vysílající v OGG
Vorbis používají právě tento multi-stream formát.

Jiná věc je, že tu a tam nějaký přehrávač s více streamy nepočítá
a chová se na nich řekněme "zajímavě" (například několik let staré verze
XMMS). Cokoliv současnějšího se jeví fungovat správně.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
For every complex problem, there's a solution that is simple, neat and wrong.