Nemuzu spustit nove nainstalovane apps.

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Čtvrtek Prosinec 14 11:25:32 CET 2006

> No v podstate mate pravdu, chybi mi tam vsechny 32 bit knihovny v /lib,
> ten system je x86_64.

> Co se píše v /etc/slackware-version?
Hanka

Tam se pise: Slackware 11.0.0 (x86_64).
Zkousel jsem i swaret, ale ten nalezne novejsi verze nainstalovaneho SW a nabizi mi instalaci starsich verzi, tak do toho jsem nesel. :)
Ono mi ani tak nejde o lynx (na lynxu jsem si pouze vsimnul problemu), ja na tom potrebuji rozjet websvn. Httpd uz tam bezi, chybi mi PHP. Po instalaci php by se to teoreticky melo rozebehnout. Tak mozna jestli nekdo mate link na pripraveny tgz s php5-x86_64? Nebo me nakopnete jak takovy balicek pripravit ze zdrojaku php.

Diky,
David