Nemuzu spustit nove nainstalovane apps.

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 14 13:21:11 CET 2006

dmichal na altien.com wrote:

> Hanka
>
> Tam se pise: Slackware 11.0.0 (x86_64).

Tak to je slamd64. PHP je taky ve standardní distribuci. Pokud ho váš
předchůdce neinstaloval, tak ho najdete na instalačním CD (nejspíš na
prvním). Pokud nemáte ani ty CD-čka, tak jděte na http://slamd64.com/ a
najděte si tam nějaký mirror, odkud se dají stáhnout. Nebo si můžete
tahat i jednotlivé balíčky. PHP by mělo být v adresáři /slackware/n.

Jinak pro slamd64 asi nejsou k mání hotové zkompilované balíčky, kromě
toho, co je na instalčních CD. Pokud budete potřebovat něco
exotičtějšího, budete muset kompilovat ze zdrojáků.

Hanka