OT: Distribuovane monitorovani v Nagiosu

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Úterý Prosinec 19 10:16:18 CET 2006

No, mě takovéto řešení nevyhovuje. Vzhledem k faktu, že moje konfigurace
zahrnuje testování a dohled nad opravdu hodně hosty a hodně službami
(korporátní síť s cca 75000 adresami a z nich se bude monitorovat mnimálně
2500 s cca 7000 službami), které budou centralizovány na několika
virtuálních serverech je mi nějaké tunelování nanic.

Mezitím se mi to podařilo rozchodit.

Funguje to kupodivu dobře.

IH

zz napsal(a):
> ja som to skusal ale nakoniec som skoncil u tunelovania cez ssh. (na
> "klientoch") su nainstalovane pluginy a vytvoreni specialony uzivatel na

> ktory sa nagios pripaja cez ssh plugin. slape to perfektne.
Mohu potvrdit, skončil jsem úplně stejně.

Jarda