APCUPSD & APC SMART UPS

Aleš Kárný ales.karny na pcnet.cz
Středa Prosinec 20 11:05:16 CET 2006

Zdravim konferu,
mam maly problem se kterym se uz nejakou dobu trapim, prohledal jsem
kdeco, ale porad nemuzu najit kloudne reseni.
Pouzivam Fedoru 5 na IBM x226 a Smartku od IBM (vicemene smartka od APC).
Muj problem spociva v tom, ze UPSka z nejakeho duvodu nereaguje na povel
Power kill a timpadem nesebere serveru elektriku. Ten diky tomu po
opetovnem zapnuti elektriky zustane tam, kde byl ..tedy sw dole, ale hw
nahore. Zkousel jsem i variantu pouziti KILLPOWER s casem napr. 180, aby
se UPSka vypla po 3 minutach bez ohledu na to co se deje v serveru, ale
nereaguje ani na to. Nevite nekdo co s tim? Mam neco preprogramovat v te
UPSce? Nebo delam neco blbe?

Diky, Ales Karny